TV, Serier och Filmer

Klara, färdiga, dansa!

Nu har jag tittat på fredagens avsnitt av So you think you can dance. Eftersom jag inte varit hemma i helgen så har jag inte sett det förrän nu, men ni vet vad man säger; Den som väntar på något gott…! Det är alltid fantastiskt att titta på Sytycd. Vackra dansare, fantastiska danser. I love.

Veckans guldkorn:

Cole (och Melissa) – king of the nerds! Kan man se mkt nördigare ut? :) Fantastisk i sin roll, och hela numret är underhållande. Tandläkarbesök känns inte lika skrämmande efter att ha sett detta ;)

.

.

Nästa favorit: Audrey och Matthew. Hon är så himla häftig! Hon är skitliten, men när hon dansar så tar hon upp hela min uppmärksamhet. Så himla häftig! Han är för övrigt inte dålig han heller. Grymma tillsammans med.

.

.

Nästa favorit! Ren och skär underhållning. Har inte så mkt mer att säga om det, men underhållande. Så underhållande!

.

.

Sedan har vi ju dans som är ren dans och inte speciellt stor del skådespel inblandat. Foxtrot. Inte den slags foxtrot vi dansade i skolan dock, utan en mycket vackrare variant… ;)

.

.

Sist ut är en av mina favoritdansstilar. Jag vet egentligen inte om de lyckades bra eller inte (fast det verkar ju bra om man lyssnar på domarna efteråt) men dansen gör mig på så fantastiskt bra humör, jag blir helt trollbunden. Bollywood. Fantastiskt!

.

Oh my god, jag ääääälskar den här serien!

Jag bara hatar att folk måste röstas ut… :(

Säg mig vad du tänker om detta

