Åsikter · Blogglivet

Men snälla, sluta!

Jag är inte guds bästa barn. Eller guds bästa bloggare, om man nu vill vända på det åt det hållet. Jag har många fel och brister, men jag måste få gnälla ändå.

Snälla söta ni som har återkommande one-liners-inlägg; SLUTA UPP MED DET! Jag vet egentligen inte varför det stör mig så otroligt mkt, men det gör det. Det stör mig. Samma sak när det bara är ett citat i rubriken, och sedan ingenting mer. Ingen bild, ingen text, iiiiingenting. Twitter eller Facebook, anyone?

Händer det någon gång ibland så bryr jag mig inte. Kanske för att jag också gör det ibland. Men det är inte speciellt ofta (tror jag åtminstone?) som jag gör det. Därför tar jag mig friheten att skicka ett önskemål till alla bloggare där ute; Om ditt inlägg inte innehåller mer än en mening, eller mindre än det (fotobomb-inlägg räknas inte som ”ingenting”), använd twitter eller facebook istället. Bara ett tips.

Säg mig vad du tänker om detta

