Oh the joy!

Tänk att något så litet kan göra sån stor skillnad. Jag har nämligen skaffat mig en ny mus! Den gamla funkade väl lite sisådär, den var väl helt okej för det mesta men däremot så hade scrollern mer eller mindre gett upp. Så nu har jag alltså lagt vantarna på en annan, en som fungerar! Det är så himla skönt. En sån liten detalj som att scrollern funkar, och jag är återigen en harmonisk och lugn människa.

(Ja, så länge jag inte sätter mig i bilen och försöker spela musik vill säga…!)

Åh vad sugen jag blev på pannkaka bara sådär apropå ingenting… Eller plättar… Guuuuud så gott! Stuvade makaroner och korv… Tacos skulle gå ner också. Eller chilikycklingen som jag gjort ibland. Eller korvstroganoff…

Okej, salivbildningen är ett faktum, och det är nog bara att inse att jag är rätt hungrig. Haha.

Kvällsfika – okej.

Säg mig vad du tänker om detta

