Photoshoot

Lite fler bilder från deltat

Det är något trollskt över bilden tycker jag… Mörk, men jag gillar den.
Synd på grenen där på mitten… Men annars så.

Den här bilden (eller inte bara bilden, mer själva bron) får mig att tänka på Mio min Mio. Ni vet, när han och Jum-Jum galopperar över en träbro på sin vita häst? Kolla länken nedan om ni inte minns!

Länk till klippet från Mio min Mio, där de galopperar över bron. (Ungefär två minuter in i klippet om man inte orkar se hela)

Säg mig vad du tänker om detta

