Personligt

One of those nights

Jag har en sån där kväll. Allmänt tung i huvud och sinnesstämning. Hjärnan funkar inte riktigt, den har fastnat i en loop som jag inte kommer ur.

Jag har ibland svårt att fatta hur jag kan sätta mig själv i så skumma, och dåliga, situationer om och om igen. Inte alltid samma saker förstås, lite lär man sig ju medan man lever. Jag har blivit bättre sen jag började i dbt:n, jag har blivit mera medveten. Men det är inte enbart positivt. Ibland kan ju själva reflektionerna av beteendet göra att man mår sämre för stunden. Samtidigt som jag vet att det är nyttigt.

Åh, snurrigt inlägg. Snurriga tankar. Snurrigt liv.

Okej. Kanske inte så illa. Men ändå.

 

Säg mig vad du tänker om detta

