Vecka 6

Vecka 30 – Sexigaste någonsin

Vecka 6 ställer frågan: 
En kort en; Vad är det sexigaste, mest erotiska du upplevt?

Jag grubblar, klurar, och funderar. Jag kommer inte på något att skriva. Eller nej, så är det inte. Problemet är inte att jag inte kommer på något, jag kommer snarare på väldigt många olika erotiska upplevelser, men det är ärligt talat inget jag vill dela med mig av. Det är mina minnen. Mina privata minnen.

Peachmebaby skrev häromdagen ett inlägg angående skillnaden mellan att vara privat och att vara personlig, och det inlägget tycker jag var fantastiskt bra. Det får mig att lättare identifiera varför jag inte kan skriva ett enkelt svar på veckans tema. Jag är personlig i min blogg – ibland privat (väldigt privat), men det här är ytterligare ett steg mot att bli för privat. Vissa saker vill man helt enkelt behålla för sig själv, och det här är för mig en av de sakerna. Minnena i sig är kanske inte speciellt anmärkningsvärda, men det är inte poängen.Poängen är just att det blir för privat. Tydligen så har även jag en gräns.

(Bildkälla)

Däremot kan man ju spinna vidare på frågeställningen i sig;

Vad är det sexigaste, mest erotiska du upplevt? Är det en upplevelse, en person, en plats, ett läte, en lukt, kanske en känsla? Var det en första gången-upplevelse, eller en ”gammal vana” som blev upphettad och dragen till sin spets? Vad skiljde just den upplevelsen mot andra upplevelser? Har du sett, hört, känt, upplevt samma sak fler än en gång, eller var det en once in i lifetime-grej? Om du kunde återuppleva den stunden, skulle du? Eller finns det något ännu mer erotiskt, som du skulle vilja uppleva?

Jag tror egentligen att man kan skriva på veckans tema utan att bli för privat, eller ens personlig, om man nu ska hårddra det, men för tillfället har jag låst mig. Vi får väl se om jag låses upp under veckan, annars återkommer jag vid nästa tema!

Säg mig vad du tänker om detta

