Vardagen

Wear sunscreen!

Nu ska jag så mina påsar ihop med världens bästa Joanna och Mange, vi ska nämligen åka till Näset och kolla på ponnyhoppning! Det var evigheter sedan jag var på just ponnytävling, har nog inte gjort det sedan jag bodde nere i Jönköping och åkte i egenskap av lagledare för ponnydressyrlaget. Shit, det är evigheter sedan.

Well, solen skiner idag, och för att inte få samma illröda erfarenhet som jag fick på Kungsnäs sommartävling så har jag nu smörjt in mig med solskydd.

Och när jag tänkte på solskydd så tänkte jag på sunscreen, och då blev det här dagens themesong:

Säg mig vad du tänker om detta

