Dagbok

Lite sådär att ögonen går i kors

Sedan jag kom hem tidigare ikväll så har jag mer eller mindre konstant suttit och tittat igenom, och till viss del redigerat, bilderna som jag tagit idag på Evelins farmors kalas. Det är alltså där jag befunnit mig idag, oinbjuden och sådär, men välkommen var jag ändå. Fotade, fikade och minglade. Trevligt! Jag tror dock att om någon skulle vilja säga något om mig till någon som inte på rak arm vet vem ”Erika” är, då skulle de säga; ”Ja men du vet, hon som sprang omkring med kameran hela tiden!”. Det blev halvmånga bilder kan man säga.

Nu är jag trött. Trött i huvudet, trött i ögonen, trött i kroppen. Jag är ungefär halvvägs genom bilderna och jag tror inte jag kommer orka gå igenom resten ikväll. Fast känner jag mig själv så kommer jag tänka ”Men bara någon enstaka till innan jag ska sova…” ungefär fram tills jag är klar. Vilket skulle kunna innebära att jag skulle bli sittande här några timmar till. Fast nej, jag är för trött för det. Nog för att jag, trots att jag skulle vilja säga att jag avslutar för kvällen, kommer pilla en stund till, så kommer jag inte vara uppe extremt länge inatt.

Har inte lagt upp några bilder på DV än heller, så jag har inte så mkt att bjuda på hittills, men om ni inte redan sett den så kan jag ju visa bilden jag la upp på FB. Tycker den var lite charmig :)

Evelin och hennes kusin Charlie (som hon även döptes tillsammans med)

Lite söta va? :)

Säg mig vad du tänker om detta

