Dagbok

I just hate being right…!

Hmm, ja alltså. Jo, jag gick igenom bilderna klart. Det blev så. Sedan råkade jag somna sittandes vid datorn, med ansiktet i handflatan. Man kan säga att det blev så.

Kanske ska erkänna att de sista 1oo bilderna blev ”sådär” seriöst genomgångna. Hade nog säkert kunna gjort nåt vettigt av fler bilder, och kanske fått lite mer variation, men drygt 80 bearbetade bilder ser jag ändå som godkänt. Oavsett vilket så får syster ha sista ordet, vilket innebär att jag nu zippat samtliga 699 bilder, delat dem på Dropbox, och sedan avsäger mig ansvaret. Tycker det känns helt okej.

Nu ska jag stuuuuuuupa i säng kan jag lova. Om den jä*eln som vågar ge mig mardrömmar inatt, den skall döden dö. Bara så den vet.

Säg mig vad du tänker om detta

