Jag tror att blogg.se-bloggar ogillar mig.

Ni vet det där med att jag och teknik går dåligt ihop va? Nu vet jag inte om det är bara mig tekniken ogillar den här gången; tekniken den här gången representeras nämligen av blogg.se-bloggar. Inte någon specifik blogg, utan diverse olika blogg.se-bloggar. Jag får sidan kan ej visas och den där ”Vår ko har problem” eller hur det nu står när det inte funkar som de ska. Inte hela tiden, men ofta. Det har inte varit så länge, bara nu i helgen. Så det kan ju vara något tillfälligt. Jag hoppas som så, för det är lite drygt.

Så ja, det märks ju ganska omgående om det är en blogg.se-blogg jag läser eller om det är någon annan slags blogg. Jag har alltid gillat blogg.se, där jag hade min gamla blogg, men det här är en smula tröttsamt. Så snälla blogg.se – Get it together! Jag vill kunna läsa utan att ladda om sidan typ 10ggr.

Tack!

Säg mig vad du tänker om detta

