Vardagen

Jag har världens underbaraste släkt!

Fina moster Lena hade lagt upp en bild på Lillebror och Helly på Facebook, jag konstaterade att de nog vill träffas snart igen. Lena svarade att Helly gärna träffar LB igen, med eller utan fästingar. Och ja, sen gick det ju som det gick med den konversationen…!

image

Jag har ju utan tvekan den coolaste släkten man kan tänka sig!

One thought on “Jag har världens underbaraste släkt!

  1. Japp, de exploderar kan även jag intyga. :) Men tyvärr är det det som krävs. Att slå den med flugsmällan och spola ner den kommer nog inte vara tillräckligt, men du blir ju av med den i alla fall. :) Vidriga små överlevare det där… Det brukar ju sägas att bara kackerlackor kommer överleva jordens undergång, men jag tror fan fästingarna kommer parta loss de också..

Säg mig vad du tänker om detta

