Ge mig alternativ

Jag har i dagsläget Halebop kontantkort. Jag laddar med 200 kronor varje månad. För det får jag:

  • 3000 fria sms
  • Fri surf (minns inte vad gränsen är dock) (lustigt att kalla det fritt när det finns en gräns)
  • Ringa gratis till Haleboppar
  • 0,69 öre till övriga

I think that’s it.

Finns det något alternativ som ger det motsvarade eller bättre för samma summa peng? Jag är så äckligt less på Halebops reklamer nu att det seriöst kan få mig att byta operatör.

6 thoughts on “Ge mig alternativ

    • Haha nej jag gillar ju halebop rent generellt, men jag blir helt vansinnig på deras usla reklamer. Annars har väl telia och halebop nå slags samröre ändå.. ;P

    • Haha nej jag är ju nöjd med alternativet jag har nu, förutom det faktum att jag får lust att bojkotta dem pga deras kassa reklam! :)

  1. Reklamen blir du inte av med. Mig veterligen har även de andra operatörerna fått för sig att det är okej att då och då skicka ut jobbig reklam om sina egna tjänster. Jag fick det ibland när jag hade Telia för 1½ år sen. Tror det även gäller Tre/telenor/etc och då får du dessutom sämre täckning och service med de operatörerna.

    • Nej det vet jag ju. Jag tänkte mest på deras tv-reklam faktiskt, som jag tycker är fruktansvärt usel, även i jämförelse med konkurrenterna. Jag får knappt någon reklam av halebop i övrigt så det stör mig inte.
      Det blir väl säkert inget byte den här gången heller, men jag får sådan lust att bara bojkotta dem pga skitreklamerna. Haha, som om de skulle bry sig ;)
      (I övrigt är jag ju väldigt nöjd med halebop som operatör, så nej, det lär som sagt inte bli nåt byte även om det lockar på ren princip)

Säg mig vad du tänker om detta

