Vardagen

Jag är nöjd!

Jag har börjat gå igenom bilderna från dagen. Jag är lite med än halvvägs igenom och jag är faktiskt nöjd. Ja, det är många suddiga bilder, men det var helt klart fler vettiga bilder än vad jag trodde. Vi får väl se om jag får lägga upp några här framöver… ;) Men det är helt och hållet upp till Fanny eftersom hon varit vänlig nog att ställa upp som modell.

Nu ska jag fortsätta gå igenom bilderna, this is fun :D

Den här bilden lade jag upp på Facebook förut så den borde vara okej att lägga upp här med. Fin bild på fin tjej, don’t you think?
2 thoughts on “Jag är nöjd!

Säg mig vad du tänker om detta

