Hundvakt igen!

Det är fredag imorn va? Jag är dagvill, men jag tror jag har koll åtminstone. Jo, men ja. Fredag. Imorn ska jag alltså vara hundvakt igen! Då är det gobiten Humla som ska göra mig och Lillebror sällskap! Det var ju ett tag sedan de träffades nu, men jag tror inte det kommer bli några som helst problem, de har funkat finemang ihop förut.

Humla ägs alltså av Maggan, som Naomi stog hos förut. Som alltså red Naomis mamma Tineke, och som var den som såg till så att jag fick börja rida hos Per-Ola till att börja med, först Chopin och sedan Naomi. Lots of thanks to henne med andra ord!

Så imorn ska alltså Humla få umgås med mig och LB medan Maggan är iväg (på jobb gissar jag) och inte kan ha finvovvan med sig. Ska bli skoj!

Säg mig vad du tänker om detta

