Photoshoot

Jag tar mig friheter!

Jag är kanske inte känd för att vara en människa med jättemycket tålamod, så jag tar mig lite friheter genom att lägga ut ett par bilder från gårdagen. Om det är så att det inte är okej så tar jag såklart bort bilden/bilderna/inlägget!

 

 

 

 

 

 

 

 

.

Så himla kul att fota igen. Jag är som sagt nöjd, mer än nöjd faktiskt. Finns fortfarande mycket som kan förbättras, men man får vara glad för det lilla! Jag är otroligt tacksam till Fanny som ställde upp som modell/offer.

Om någon annan är sugen på att bli fotad, så är det bara att hojta till!

Jag fotar gärna både det ena och det andra, vuxna och barn eller djur eller event eller vad man nu kan tänkas komma på. Jag behöver träningen, och som bonus kanske du får någon bild du gillar som du kan spara med… ;)

(Jag kan ju inte dock lova ngt eftersom jag inte alls är någon mästerfotograf, men som sagt, övning ger färdighet! Så vill du öva med mig så tackar jag troligtvis inte nej!)

5 thoughts on “Jag tar mig friheter!

    1. Jo jag tänkte göra det, men kom inte på det förrän efter jag hade redigerat typ hälften, så då orkade jag inte göra det på resten heller… haha :)

  1. Mycket fina bilder, bra porträtt av vacker kvinna. Bra jobbat av er båda, för det är ett samarbete både att stå framför och bakom kameran!

    Personliga favoriter var nog de två bilderna längst ner, det var nånting med ofokuserade grässtrån som gjorde bilderna lite extra.

Säg mig vad du tänker om detta

