Haha ibland är man för snabb…

Såg ni att jag gjorde fel nyss? Hahahah. Jag skrev ett inlägg imorse om att jag fortfarande sov och att dagens inlägg skulle komma senare. Jag lade det dock som utkast och började skriva på det ”riktiga” inlägget istället, sedan blev det ”riktiga” inlägget klart och utkastet glömdes bort.

Nu ikväll tänkte jag då slänga ut ett annat nonsensutkast, det om ICQ-numret, men råkade ta fel inlägg och publicera det andra från imorse istället. Haha. Åh så klantigt. Nåja. shit happens. Jag sover ju uppenbarligen nu med som gör en sån blunder. Fast vem bryr sig, egentligen?

Nu ska jag sova. Imorgon kommer faktiskt bloggutmaningsinlägget bli sent på riktigt, för jag har ingen aning om vad jag ska skriva och dessutom har jag lite annat att ta itu med på morgonkvisten innan Humla anländer. Så det så.

Godnatt!

Säg mig vad du tänker om detta

