Vardagen

Man blir ju lite glad

Idag har jag varit ute på stan en sväng. Det var dags för kampen mellan Drakbåtarna och det är ju alltid roligt att se. Tog med mig kameran och objektiven och experimenterade lite. Problemet är bara att jag inte får till det med det stora objektivet, så det fick bli vad det blev. Får se imorn eller ikväll om det blev någon vettig bild.

Precis när jag skulle gå iväg för att möta upp min vän på järnvägsstationen så såg jag Prideparaden komma. Kunde inte med att gå därifrån så jag stod kvar och tittade när de passerade. Glada fina människor som spred gott humör omkring sig. Svårt att se paraden utan att le!

När jag hade hämtat vännen så blev det mat på Biteline. Gott! Jag är fortfarande proppmätt. Nu är vi ute hos en vän till min vän och hälsar på, lillebror är med han också. Nu laddar jag för kvällen; om två timmar lite drygt så premiärspelar syrrans band Shady Town på stan, och jag ska fota tänkte jag! Det ska bli superkul, så spännande att få höra dem. Tror det kommer bli grymt!

Jag säger som syster; 22:15 på Koneo-scenen, va där eller va rektangulär!

Postat med WordPress för Android

Säg mig vad du tänker om detta

