Photoshoot

Bilder från dagen

Hej hopp! Här kommer lite bilder som jag fotat idag med låneobjektivet!

Startade vid området kring det som tidigare var Sidsjöns mentalsjukhus. Det genomgår nu renovering, och de flesta byggnader har ni fått fönster och fasader någorlunda städade och/eller utbytta. Intressant ställe nevertheless.

 

Ett av få fönster som fortfarande har kvar dubbelgaller

.

Jag åkte vidare några hundra meter längre bort, till Sidsjö Växthuscafé. Det var stängt, men jag promenerade runt där en stund ändå.

 

 

.

Därefter åkte jag vidare till Norra Berget. Däruppe fanns det djur och ganska mkt folk! Och lite annat med.

 

 

 

Not to shabby, ey?

 

 

3 thoughts on “Bilder från dagen

Säg mig vad du tänker om detta

