Photoshoot

Bilder från helgen

Här kommer lite smått och gått från helgen. Eller,  från lördagen, om man ska vara exakt. Först ut: drakbåtsrace på Selångerån.

.

Och för de som inte avancerade så värst mkt i tävlingen så kunde man ju åtminstone ha internt vattenkrig i båten…!

.

Strax därefter kom Prideparaden

My kind of reklam!

.

På kvällen spelade Shady Town – syrrans band. Premiärspelning! Jag ska dock vara försten att erkänna att jag var TOTALT VÄRDELÖS på att fota dem. Det gick inte alls som jag hade tänkt. Bilderna blev i det närmsta kolsvarta, trots att jag tog till alla knep jag kunde komma på. Jag skyller på dålig belysning på scenen, men utöver det så erkänner jag utan omsvep att jag var riktigt kass. Besviken! Trodde ju jag skulle kunna få någon vettig bild åtminstone, men denna var den bästa (och då är den ändå uppljusad så gott det gick). Spelningen var dock grym! Duktigt band!

Säg mig vad du tänker om detta

