Dagbok

Blä.

Det suger alltid stenhårt att sova ensam efter att man haft trevligt sällskap någon natt.

Det är rätt lustigt egentligen, hur man kan sova så gott i vissa människors sällskap, medan man i andras sällskap knappt får en blund i ögonen.

Det här låter kanske egoistiskt eller knepigt, men… Jag tycker det är skönt att ha övernattande gäster, på fler än ett sätt. Jag tycker det känns tryggt att inte vara ensam hemma bara, speciellt sedan jag blev av med båda mina säkerhetslås. Då är det skönt med lite extra ”peace of mind” så att säga. Men som sagt, jag uppskattar sällskapet som sådant med, väldigt mkt… :)

Nu ska jag försöka sova iaf. Har en svag aning om vad morgondagen kan ha potential för, men det står och faller med vädret, så vi får helt enkelt vänta och se.

Godnatt!

Säg mig vad du tänker om detta

