Teknik

Så… Instagram alltså?

Jag vet inte varför jag håller på med instagram egentligen. Jag tycker fortfarande att det är ganska onödigt, men det är ju som med de flesta andra onödiga vanor man skaffar sig; de är svåra att sluta med.

Men det stör mig lite. Det kan ju vara min app som är lite knepig, kanske. Varje gång jag startar appen så får jag nämligen upp den senaste bilden som jag valde från galleriet, som om jag ska redigera och posta den igen. Varje gång! Rätt störande vill jag påstå.

Jag ville bara att ni skulle veta det.

Säg mig vad du tänker om detta

