Det kliar i fingrarna…!

Jag har ett sånt där bra-igt skärmskydd på min telefon. Det är bra, faktiskt, för jag har inte en enda repa på min skärm efter ett års användande. Jag har bytt skydd en gång, och det var ett par månader sedan efter att det förra började få in smuts under och började släppa. Nu har detsamma börjat hända även med det här, vilket till största del är mitt eget fel eftersom jag inte lyckades sätta dit det riktigt ordentligt från början. Det sitter liiiiiiiite lite snett, vilket innebär att det i skarven mellan skärm och ”telefon” kommer in damm som då gör att skyddet börjar släppa.

Och när man väl ser att det finns en liten flik som man skulle kunna dra i… Då är det jäävligt svårt att låta bli. Än så länge låter jag bli, men jag vill så så så gärna bara dra av skyddsfilmen. Ni vet, sådär som man får göra med skyddsfilm när man köpt nya grejer… Det är ju en av de bästa grejerna med att köpa nya saker, när man får dra av den där plasten!

Så ja… Det kliar i mina fingrar att dra av den där nu. Men jag har ju inte pengar att lägga på en ny, så därför håller jag fingrarna i styr. En stund till iaf.

2 thoughts on “Det kliar i fingrarna…!

Säg mig vad du tänker om detta

