Inspiration has to find you working

Det var ju så det stod på en bild/ett citat som jag postade häromdagen. Eller något i den stilen iaf. Fast ibland kommer inspirationen när man pratar med någon, eller när man bara sitter på röven och funderar över sitt liv.

Därför ska jag, någon dag framöver (kanske redan idag?) åka till Drakstaden och se om det finns några ”X-games”-utövare som kan tänkas kunna bli fotade. Har dock riktigt dålig koll på hur det ser ut där inne, om det är mörkt och hur själva ”ytan” ser ut, men samtidigt lär jag ju inte få veta om jag inte åker dit.

Men förutom Drakstaden, som då alltså är inomhus, är det någon som vet om någon slags utomhus-skatepark i Sundsvallsområdet?

Säg mig vad du tänker om detta

