Dagbok

Inte riktigt som planerat

Alltså, vad hände med att jag skulle gå och lägga mig ”tidigt” igårkväll? Och en annan viktig fråga, vad tusan gör jag vaken nu?! Jag var ju trött långt innan midnatt, men det sket sig ju fullständigt när jag fastnade med facebookspel och 150 olästa blogginlägg på bloglovin. (Bloglovin som för övrigt funkar som vanligt nu igen).

Nu ska vi se om jag kan ta och vakna till liv eller om jag ska tryna en stund till. Juryn är fortfarande ute, om man säger så. Annars kan det säkert bli en intressant dag…!

One thought on “Inte riktigt som planerat

Säg mig vad du tänker om detta

