Dagbok · Hälsan

Jag skrattar fortfarande!

Alltså jag kan inte rå för det, jag skrattar så fort jag börjar tänka på, eller titta på, klippen som jag postade i förra inlägget. Sjukt underhållande!

Annars ikväll har jag roat mig med Crazy Stupid Love. Har ju sett den förut, men kände för att se den igen. Gillade den lika mycket den här gången som jag såg den. Grym film!

Något som under är fullt lika underhållande eller roande är det faktum att jag återigen fått konstiga utslag på händerna. Jag är väl allergisk mot nåt kanske, men vad?? Som tur är så har jag kvar den där steroid-salvan som jag fick första gången de dök upp, så nu blir det till att smörja några dagar. Suck, jag som inte gillar kladd. Nåja, vad gör man inte för att slippa gå omkring och klia sig som en annan skabbräv.

Imorn ska jag fortsätta jaga FK. Jag funderade också på om jag skulle åka ner på Drakstaden (det blev inget av idag av olika anledningar), men sedan slog det mig att det ju är skolstart imorn, så vem är egentligen på Drakstaden på en helt vanlig måndag? Inte många, skulle jag tro. Får satsa på nästa helg istället, eller någon eftermiddag beroende på vad de har för öppettider. Den som lever får se.

Nu sova. Jag är faktiskt trött, så även om det här är tidigaste laget för mig så tror jag det kommer gå vägen. Heja mig.

Säg mig vad du tänker om detta

