Dagbok · Photoshoot

Ingen vidare fotodag

Vädret har varit riktigt fint idag faktiskt. Det kunde man jag inte tro imorse när man jag tittade ut i det gråmulna augustivädret. (Herregud, jag måste sluta använda man kors och tvärs när jag pratar om mig själv!)

Idag har jag iaf varit ute vid Sidsjön och promenerat. Jättefin och jätteskönt väder, men nåt vidare värst mkt fotande blev det inte. Dels hade jag ju Lillebror med mig, och då får jag sällan ro nog att fota, och dels var jag ju inte själv så det kände lite osocialt att slita upp kameran i tid och otid.

Ni får tre bilder ändå, varav den ena är helt skev men jag orkar inte redigera så det får bli vad det blir!

Efter rundan vid Sidsjön så åkte jag till Drakstaden. Fotade lite där med, men de bilderna blev ingenting att hurra för tyvärr. Lägger upp dem lite senare dock. Jag ska dock åka dit fler gånger, så mkt har jag redan kommit fram till! Jag ska dessutom, vid tillfälle, åka till Sidsjön och gå runt där helt själv, utan varesig mänskligt eller fyrbent sällskap. Det är riktigt vackert där på sina ställen, så jag tror säkert man kan … FAN jag gjorde det igen. Så jag tror säkert JAG (eller folk i allmänhet) kan få till rätt fina bilder där.

Säg mig vad du tänker om detta

