Internet · Sportsligt

En heldag på forumet

Häromdagen, igår tror jag det var, gick Lumberjacks ut med att de skulle stänga forumet helt och hållet. Imorse, eller i förmiddags ska jag väl säga, medan jag var på dbt:n så ändrades det, forumet stannar uppe, jag får en co-admin och två helt nya moderatorer. Så jag har spenderat större delen av dagen med att hänga på forumet, både med att administrera och att läsa och att skriva. Det här blir nog bra.

Imorn är det förresten dags för hockey! ÄNTLIGEN! Det är SCA-cupen i helgen, jag har inte planerat att gå på några andra matcher, men imorn ska jag, Joanna, och Mange med gissar jag (fast jag vet inte) gå på Timrå-Modo-matchen. Nervöööst! Men det ska bli så så så roligt. Det är nog första gången jag går på Timrå-Modo på SCA-cupen, den ligger alltid på en onsdag och tidigare år så har Joanna alltid haft sina ridlektioner då, och jag har inte velat gå själv. Men i år blir det alltså hockey!

För övrigt är det mindre än en månad kvar innan Elitserien drar igång. Det var då på tiden! Vi ska åka på Modos hemmapremiär, de möter…. Timrå! Haha. Många derbyn, men spännande blir det iaf. Får väl se om vi blir tre eller fyra på matchen…!

Nu har jag inget mer att säga just nu.

Tack och hej, leverpastej.

4 thoughts on “En heldag på forumet

    1. Vad kan gå fel med 100% modoiter liksom, du och jag är eliten =)
      Jag vet inte, vet inte hur mkt folk det brukar vara, tänkte på parkering o så. Men en timme före måste väl räcka gott och väl? Att åka hemifrån menar jag

Säg mig vad du tänker om detta

