Musik

Jag fick besked

… fast det var inte direkt ett positivt sådant. Ja, från kören Sundsvall Popkör, menar jag.

Kören är aktiv och har ca 60 medlemmar. Det är dock kö, och i dagsläget är det TRETTIO damer före mig i kön. Känns som att det kan ta ett par år innan man får någon chans där då tyvärr. Jag menar, trettio. Trettio kvinnor ska välja att sluta i kören innan jag får chans att komma in. Känns ju rätt hopplöst. Brööööl.

Det enda positiva var att hon skrev att, and i quote;

”Du har en otroligt vacker röst :-)”

Moahhaa. Inte bara en fin röst, utan en otroligt vacker röst. Sug på den ni!

Säg mig vad du tänker om detta

