Teknik

Ett magnifikt pucko

Jag brukar vara morgontrött. Min hjärna funkar inte när jag är trött, har jag nämnt det någon gång? Ja, det gäller även idag. Jag var ju skitduktig och spelade in Shady Towns radioframträdande nyss. Skitduktigt av mig. Sedan tänkte jag fortsätta vara skitduktig och klippa bort radiomusiken mellan deras två låtar, och då gjorde jag så här;

1 – Sparade hela framträdandet
2 – Klippte ut del ett av framträdandet, ”trimmade” filen så att säga.
3 – Klickade på spara.

SPARA!

Jävla röv-Erika, jag sparade alltså del ett ÖVER hela framträdandet, vilket innebär att del två nu är förlorad i what-ever-rymden för evigt. Nåja, det var väl kanske del ett som var ”viktigast” även om det hade varit kul att ha med den andra låten med. Men den andra delen var ju faktiskt bara en låt, så det var inte jättemycket som försvann. Men ändå. Så. Jävla. Klantigt. Men det var väl säkert någon annan som spelade in också, eller så finns det kanske på Radio Gulds hemsida senare, vem vet.

Jag funkar inte den här tiden på dygnet helt enkelt. Speciellt inte efter typ tre timmars sömn.

2 thoughts on “Ett magnifikt pucko

  1. Enligt programledaren ska det finnas på deras fb-sida, o även på Shadys fb-sida, så du kan nog sluta gräma dig=)

Säg mig vad du tänker om detta

