Något dåligt som egentligen var något bra

Jag har sovit skitdåligt inatt. Och med skitdåligt menar jag sämre än vanligt. De senaste två timmarna har jag mer eller mindre bara legat och kastat mig fram och tillbaka i sängen, inte vridit mig alltså utan mer panik-kastat mig. Helt utan anledning egentligen. Jag har haft det där ångesttrycket över bröstkorgen fast utan att ha direkt ångest, de stunder då jag känt mig medvetande så har jag snarare känt mig stressad. Stressad och skittrött. Fast jag har ju ingen anledning att vara stressad vad jag vet.

Så jag klev upp, tänkt att spänningen i kroppen kanske släpper om jag kliver upp och gör någonting. Tog en kort promenad med Lillebror, men han kändes ungefär lika omotiverad som mig till att vara ute och gå, därför blev det bara en kortis. Så nu sitter jag istället vid datorn med ett glas oboy.

Och vad ser jag då när jag sätter mig vid datorn? Jo! Min syster har skrivit på FB att vid sjusnåret så ska Shady Town vara med på Radio Guld! Awesome! Så det var ju egentligen bra att jag klev upp då, annars hade jag ju missat detta. Dessutom lyckades jag, trots att det är morgon vilket i regel betyder att jag är sjukt trögtänkt, komma på att man kanske skulle kunna spela in detta på något vis. Hittade ett program, har snabbtestat och det verkar funka, så nu kör vi.

Heja Shady Town!

Säg mig vad du tänker om detta

