Jag och bilar känns ju som en bra idé

Eeeeeeller inte.

Åh suck. Jag har hört bilen låta lite konstigt på senaste tiden, ingen längre stund, men ändå. Som tur är så har jag ju världens bästa finevän som hjälper mig med lite av varje emellanåt, så han fick äran (höhö) att ta en sväng med mig efter jobbet idag för att lyssna om han också hörde något konstigt. Det gjorde han. Typiskt.

Det är någon bussning som är trasig, typ ganska jättetrasig om jag fattade det rätt. Fast jag vet inte, jag fattar inte mycket när det handlar om bilar. Så ja, rekommendationen är väl nu att inte köra överdrivet mycket. Lite lugn inom stan kan funka (tack och lov!) men den bör lagas så snart om möjligt. Pratade med en av mekanikerna som jag brukar ha ”samarbete” med, och han kunde eventuellt ta den efter helgen, så vi får väl se vad som händer.

KUL DÅ.

Så ja, de som såg efterlysningen efter hundvakt tidigare idag, det behövs inte längre.

Säg mig vad du tänker om detta

