Photoshoot

Vi startar dagen med bilder

Jag var ju tvungen att testa hur långt bort man kunde fota igår, så jag testade lite på maskinerna på andra sidan kraftverket. Riktigt häftigt, även om kanske inte bilderna är de allra mest imponerande jag tagit :)

Yup yup. Avancerat, huh?

Vahettere… Jag har lite fiskebilder med, men de kommer senare nån gång. När jag inte har något annat att skriva om. Ska ju försöka klämma ur mig ett Vecka 6-inlägg idag med tänkte jag, måste bara komma på vad jag ska skriva om…!

Säg mig vad du tänker om detta

