Dagbok

Drifting igår

Alltså jag skojar inte att jag haft så himla kul uppe på Mittsverigebanan igår! Drifting var faktiskt riktigt kul att titta på; även om jag trodde att det skulle bli spännande när jag åkte dit så blev det helt klart ändå en positiv överraskning! Det blev en hel del fotande med. Faktiskt några skapliga bilder tror jag, fast jag har bara ögnat igenom dem lite snabbt igårkväll. Vad dagen bär med sig idag vet jag inte riktigt, skulle tro att det mest blir lugnt. Vid 17-tiden blir jag allena igen men efter det ska jag till mamma och Leif på någon slags familjegrillkväll med the Denkerts and the Näsbergs. Blir säkert mkt trevligt. Men först; vakna till liv.

Postat med WordPress för Android

Säg mig vad du tänker om detta

