Dagbok

Inte som planerat men galet bra ändå

Det ska erkännas att den här helgen inte alls blev som jag hade trott den skulle bli, om man ser tillbaka till tex i måndags. Då hade jag en ganska klar bild över hur helgen skulle bli, och jag var riktigt peppad.

Så blev det inte. Bilen var icke samarbetsvillig och det blev till att hålla sig inom stadens gränser, kind of.

Det blev andra planer istället. Jag fick låna Leifs bil (♥), finevän ordnade så jag kunde åka och titta på drifting (i loved it!) och dessutom slumpade det sig så att jag fick fint främmande. Helgen har varit rätt lugn. Det blev lite sightseeing i och runt staden, en sväng ner till Bergeforsen, mat i Birsta, filmtittande och varma mackor, mera film och grillning med familjen. Vem kan klaga liksom!?

Nu är jag ensam igen, och som vanligt blir jag lite sällskapsbakis, det känns alltid extra tomt när man haft besök och besökaren rest vidare. Nåja. I’ll live.

Nu ska jag strax gå ut med Lillebror. Känner mig INTE inspirerad för det ösregnar ute och jag är trött. Men eftersom jag inte ser det som en möjlighet att han kommer göra sina behov i kattlådan så får jag väl så snällt offra mig. Jag är en snäll matte!

Säg mig vad du tänker om detta

