Bloggutmaningar och nöjen

Jag stal en lista

Denna kommer från min Vecka6-kollega Hatchetface

1. Var är din mobiltelefon?
Mellan mig och tangentbordet

2. Var är din andra hälft?
I mina drömmar

3. Ditt hår?
I behov av tvätt

4. Ditt humör?
Trött med en liten släng av saknad

5. Din dagsplan?
Klockan är typ 01, så det beror vilken dag man syftar på. Men ang tisdagen så är det affektiva och eventuellt yoga på kvällen som gäller (hur många såg den komma?! Jag och yoga? Herregud, hur ska det gå?)

6. Det bästa du vet?
Sjunga, fota och rida! Och hångla (och annat snusk är rätt trevligt med faktiskt, med rätt person.)

7. Din dröm i natt?
Att jag ringde till en person jag gillar för att informera om något. Han var otroligt otrevlig och jag var så ledsen när jag vaknade.

8. Ditt livsmål?
Att överleva tills jag dör.

9. Rummet du är i?
Vardagsrummet. Även alla fyrbenta är här.

10. Din hobby?
Sjunga, fota och rida (fast det var längesedan jag red nu, sorg!)

11. Din skräck?
Höjder, småkryp, mörker

12. Var vill du vara om sex år?
Jag vet inte. Kan svara på vad jag vill vara om sex år istället; Lycklig. Gärna kär med. Jag tycker om att vara kär.

13. Var var du igår kväll?
Hos mamma och Leif på grillkväll

14. Vad är du inte?
Snobbig

15. En sak du önskar dig?
Mer kamerautrustning, en häst och en sångkarriär, höhö. Och massa pengar. (En sak? Jag borde lära mig räkna).

16. Var växte du upp?
Kovland

17. Det senaste du gjorde?
Kollade på Criminal Minds och kikar upp kommande hästtävlingar i distriktet

18. Dina kläder?
Mysbyxor, linne, strumpor, underkläder.

19. Din tv?
En Andersson som jag fått av mamma när de bytte ut den mot en större variant. Har även en tjock-tv i sovrummet, även den donerad från mamma och Leif

20. Ditt/dina husdjur?
Katterna Chefen och Kapten som jag haft sedan april 2006, och voffen Lillebror som bott här sedan december 2011

21. Din dator?
Compaq Presario nånting. Stationär

22. Din bästa ägodel?
Det är tätt mellan telefonen, kameran och datorn alltså!

23. Saknar någon?
Oh ja…

24. Din bil?
Golf III -96 (tror jag). Den är röd iaf.

25. Något du inte har på dig?
Vantar.

26. Favoritaffär?
Gekås :D Annars är även Hööks och Media Markt favoriter.

27. Din sommar?
Ganska händelslös. Men helt okej

28. Älskar någon?
Yes I do!

29. Favoritfärg?
Blå

30. När skrattade du senast?
Jag skrattade åt finevän som dummade sig när jag mötte honom längs vägen på väg hem :)

31. När grät du senast?
Tidigare idag pga ångestjävel.

2 thoughts on “Jag stal en lista

Säg mig vad du tänker om detta

