Dagbok

Det är ingen vanlig dag

För det är Erikas födelsedag, hurra hurra hurra! :)

Detta bildspel kräver JavaScript.

Nu ska jag sätta igång med städning och sånt, det som inte blev gjort igår med andra ord. Som tur är så har jag en relativt lättstädat lägenhet, speciellt nu när jag har nya dammsugarpåsar med, haha.

Jag vet inte hur mkt bloggande det kommer bli idag, så istället kommer ni få se bilder från gårdagen, då jag tog med mig lillasyster till Mittsverigebanan och kollade på ”Onsdagsbus”. Fotade mest de som ”driftade” (säger man så?) eftersom det var mest underhållande. Tror till och med att syster gillade det, även fast hon konstaterade att ”Det där går aldrig bra när jag  gör det. När jag spelar tv-spel, alltså”.

Fasen alltså, jag är HELT biten av att fota drifting/bilsport. Ge mig mer!

Säg mig vad du tänker om detta

