So far, so good

Helgen har börjat bara. Vi inledde gårdagen med att äta på O’learys och sedan åkte vi på roadtrip till en stuga långt ute i ingenstans typ. Mkt trevligt må jag säga.

Nu sitter jag i tvättstugan och häckar. Sjukt vad mycket det stör när någon annan inkräktar på ens tvätttid. Och bara för att någon gjorde det mot mig så råkar jag nu göra det mot grannen istället. Skämskudden på.

Men nu så.

Nästa plan: hockeytävling. Hej på er.

Postat med WordPress för Android

Säg mig vad du tänker om detta

