Allmänt

Nu är det beställt!

Oj vilken helg det har varit. Jag har haft det galet bra på alla sätt och vis. Igår blev för övrigt min första inläggsfria dag på bloggen sedan den startade vid årsskiftet, inte illa pinkat eller?

Nu har jag förresten skickat iväg beställningen på mitt efterlängtade objektiv! Max fem dagars leverans sägs det (två till fem dagar), så förhoppningsvis kommer det innan helgen :D Yaaay!

 

Så, jag vill skicka ut ett stort tack till alla som bidragit så jag skaffa detta objektiv som min födelsedagspresent! Ingen nämnd, ingen glömd, men ni vet vilka ni är ♥

2 thoughts on “Nu är det beställt!

Säg mig vad du tänker om detta

