Fotosugen!

Jag vet inte om det är väntan på det nya objektivet som gör det, eller Fannys tips om att Murberget kan vara kalas som ”fotoobjekt”, men jag är så sjukt sugen på att vara ute och fota. Jag vill ha regnfritt väder och ett huvud öppet för all tänkbar inspiration som kommer min väg. Jag skulle inte heller tacka nej till en frivillig modell, oavsett format. Skulle vilja fota någon som rider, folk eller vänner i allmänhet, eller djur. Eller natur. Eller nånting annat.

Sugen!

Säg mig vad du tänker om detta

