Den lilla sover

Evelin slocknade för ungefär en timme sedan. Väldigt odramatiskt, hon stod först här i vardagsrummet, ”hanging around”, you know, och sedan tog jag med mig henne upp. Hon låg i sängen och bläddrade i en bok i kanske 10-15 minuter, ”pratade” lite, sedan sov hon. Pang bom bara.

Själv ligger jag nu i soffan med mammas laptop i knät. Sjukt bekvämt måste jag erkänna. Det där med laptop alltså. Jag hade ju en sån förut, fast en sådan som man inte kunde ha i knät eftersom den blev såååååå förbannat varm. Det var lögn att ha den på något annat än en bordsskiva eller liknande. Man kunde inte heller lägga handloven på… hmm… högra sidan var det nog, när den hade varit påslagen ett tag, för då brändes det, jävlarimig. Saknade den inte alls när jag skaffade stationär istället, och har inte saknat den sedan dess heller (typ… 2 år sedan tror jag). Fast nu, just nu när jag ligger här med datorn i knät och kollar på sitcoms på tv, då känns det inte helt dåligt med en laptop. Men, jag klarar mig bra utan med.

Fortfarande fotosugen btw. Fick mail från Netonnet i förmiddags att min leverans är på väg. Yaay! Borde inte dröja allt för många dagar nu då, fast med posten så vet man ju aldrig…! Håll tummen för mig :)

3 thoughts on “Den lilla sover

Säg mig vad du tänker om detta

