Inte speciellt taggad

Det känns som att det är spridda skurar i bloggen idag.

1. Jag kom aldrig på om det var något jag hade glömt eller inte. Så om jag har glömt något som jag skulle ha gjort idag så är det fortfarande glömt, och därmed även arkiverat. Typ.

2. Skrattar fortfarande helt hysteriskt när jag ser Modo-reklamen med Näslund och Foppa. Så sinnessjukt rolig!

3. Tokpepp på foto!

And then something new and something blue (bröllopstema, ni vet, jag ska ju fota?) Närå, men jag insåg precis att jag har läkartid imorn kl 8.30. Har inte världen lärt sig att Erika inte är människa vid den tiden på dygnet? Tydligtvis inte. Det är då dessutom rätt drygt att åkea hem efter det, de där läkarbesöken brukar ta 30-45 minuter beroende på hur ”ingående” läkaren är (det är alltså ett bedömningssamtal med en läkare på affektiva angående sjukskrivning och liknande, sjukskrivningen måste nämligen förlängas för att jag ska kunna arbetsträna, annars blir jag direkt arbetslös och då kan jag inte arbetsträna. Typ). Så, säg att jag är där 8.30-9.15, sedan åker jag hem, är kanske hemma kring 9.30, sedan vid 10.30 ska jag alltså åka tillbaka till Affektiva igen för att ha min vanliga veckoträff kl 11. Men om jag inte åker hem, vad ska jag annars roa mig med? Jag tar nog kanske med mig kameran om det är bra väder, men annars vette fasen.. Annars får jag väl åka hem emellan ändå. Den som lever får se helt enkelt…!

Säg mig vad du tänker om detta

