Tjoho!

Den som frågar får svar, eller nåt sånt heter det va?

Jag frågade en före detta klasskompis om jag fick smyga in på deras bröllop och fota lite, och det fick jag :D Yaay! Spännande till tusen :) Nu är det ju visserligen ett tag kvar dit, men gud så roligt det ska bli :)

En annan grej var att jag la upp en bild i hästgruppen på Dayviews och konsterade att jag var fotosugen, fick flera ”Synd att jag inte bor närmare”-svar, och även en av ”storbloggarna” här i Sundsvall som tydligen vill bli fotad med sin/sina ponnys! :D Ännu mera yaay!

Om jag är peppad på att få hem nya objektivet nu? Neeeeejdå, inte skulle väl jag….!

Tove och Indian får stå för bilden, men det är inte dem jag ska fota :)

Är inte internet fantastiskt!? :D

One thought on “Tjoho!

Säg mig vad du tänker om detta

