Sånt som göder irritationen

Hittade ett blogginlägg jag ville kommentera. Så jag skrev en kommentar och angav mig själv som avsändare. Sedan kom det en sån där jävla robotkontrollsgrej. Och mitt huvud liksom bara exploderar.

Jag HATAR sånna där. Verkligen hatar. För jag skriver tammefan ALLTID fel. Och helt plötsligt (nåja, det är kanske inte så plötsligt när det handlar om 10 misslyckade försök) så har kommentaren man skrivit försvunnit och för att då inte behöva genomlida ett nervöst sammanbrott så skiter jag helt enkelt i att kommentera.

MORR!

Förresten, skulle inte jag sova tidigt? Jo, alltså, tanken var ju så. Men som vanligt så vaknar jag ju till kring 21-tiden, and so here I am. Nu ska jag dock snart göra en insats att sova, men först ska jag ta mig an all tvätt. Det är inte lite, så det lär väl ta sin lilla stund det med. Sex maskiner blev det till slut. Fineväns grejer är redan vikta, men tvätten från de fem övriga maskinerna behöver fortfarande tas om hand.

Imorn ska jag eventuellt åka till Färsta och kolla på lite ponnydressyrtävling. Egentligen lockar väl söndagen mer, hoppning är trots allt roligare att kolla på än dressyr, för honestly, lokal LC-dressyr för ponny? Inte allt för upphetsande. Men å andra sidan kan man ju råka se något riktigt sött ekipage, man vet aldrig. LA:n kan i så fall vara roligare att kolla på, den börjar kring 12. Men det hela är ju väldigt väderberoende, så vi får väl se imorn helt enkelt.

Säg mig vad du tänker om detta

