Dressyrtävling

Jag drog iväg till Färsta i förmiddags. Vädret var väl inte det mesta, men de hade tältet som man kunde stå i iaf, så jag höll mig under tak och fotade lite. Träffade två gamla bekanta där uppe med, Bosse och Christina som jag lärde känna via lantliga, riktigt trevligt att surra med dem.

Det var alltså första gången jag fotade ridning med både låneobjektivet och 18-200. Rent generellt sett så blev jag nog skapligt nöjd, men det var svårt att få fokus riktigt där jag ville ha det. Blev många suddiga bilder, med båda objektiven. Men det blev ju några vettiga med!

Nu ser jag fram emot att få testa att fota hoppning med, spännande!

(Man kan nästan tro att den mittersta bilden är svartvit. Grått grus, vita ridbyxor, svart kavaj, svart häst. Kanske borde ha gjort den så?)

Säg mig vad du tänker om detta

