Dagbok

Jag kom in i andra andningen

… och nu har jag för övrigt tagit bort kopplingen mellan bloggen och Twitter. Jag har ju tidigare haft det som så att alla mina inlägg skickar som ett ”auto-meddelande” till Twitter där det då publicerats att jag har bloggat, men jag känner lite nu att det är skit samma. Jag får så pass lite trafik från Twitter ändå så jag tror inte det kommer göra någon skillnad. FB däremot, den får vara kvar tills jag lägger ner bloggen, för det är mest därifrån trafiken kommer ;P (Det, och sökmotorer, och bloglovin. Och vecka6.)

Ja, jag blev för övrigt både pigg och varm igen efter kvällspromenaden. Som vanligt då med andra ord. Jag skulle behöva gå kvällspromenaden vid 19-tiden för att kunna varva ner och sova i hyfsad tid, men det känns lite väl tidigt… Lite irriterande är det dock, jag har varit galet trött hela dagen, men när jag väl vill sova tidigt så kan jag ändå inte sova. Jäkla syre alltså…!

Imorn tänkte jag kliva upp tidigt dock. Tänkte vara på Färsta redan till första klassen som omväxling, men den börjar ju 9 så i så fall måste jag kliva upp typ vid 8 eller nåt sånt, då slipper jag stressa när jag går ut med LB med. Oj, måste ju tömma minneskorten med. Fotade med RAW idag, men tänkte att eftersom jag ändå inte redigerar några bilder (jag ska fan avinstallera det där jä*la Lightroom, för jag hittar inte vart man ställer in så att det inte autostartar varje gång jag stoppar in minneskortet i datorn/kopplar in kameran. Stöööörande!) så är det ju helt meningslöst att jag ens fotar i det formatet.

Jupp… Så så tänker jag. Nu ska jag kolla klart på filmen som jag började se häromkvällen, men förhoppningsvis (hrm) så somnar jag ifrån den den här gången med. Vill sova.

Over and out.

Säg mig vad du tänker om detta

