Here we go again!

Ytterligare ett gäng bilder ivägskickat till en ryttare jag fotade på tävlingen. Hon hade en sån makalöst häftig ponny så jag kunde inte låta bli att verkligen mass-fotografera den. Jättekul!

Ska strax gå och lägga mig. Tidigt för att vara jag, men jag har varit så trött både igår och idag så det känns helt rimligt. Jag har dessutom, trots alla fina kommentarer på bilderna idag, varit på så galet dåligt humör. Men nu är det bättre. Tack och lov.

Annars ikväll så tog gjorde jag en liten utflykt till stan. Jag tjatade lite på syrran och hennes kompis Erika, så de (och Eve) följde med mig till Sidsjön. Jag och Eve matade änder medans Emma och Erika drack kaffe. Jag och Eve hade åtminstone skoj, tror hon gillade änderna. Ska nog dra med mig henne dit fler ggr tror jag, fast då lite tidigare på dagen så det inte blir så fasligt mörkt.

Nåja. Nu är Criminal Minds strax slut, så då är det dags att sikta på sängen. Imorgn ska eventuellt jag och syrran åka till Birsta, annars har jag inga planer för morgondagen. Annat blir det på torsdag, då jag troligtvis/eventuellt/förhoppningsvis får besök, samt att det troligtvis blir hockey på kvällen, oavsett om jag får besök eller ej. Goodie!

Nu: Sova.

Godnatt!

Säg mig vad du tänker om detta

