Vardagen

Jag noterar följande:

– Innan jag visste hur det lät så hade jag aldrig i min vildaste fantasi kunna gissa hur hemskt det låter när någon gnisslar tänder. Men hey, jag klagar inte, man får se till att somna först bara!

– Det sägs att kvinnfolk är bra på att surra men jag har nog tammefan hört två herrar som kan konkurrera rätt jävla rejält. Men hey, jag klagar inte! Gratis underhållning :)

– Somnade vid 4-tiden. Är pigg nu. Ska dock sova ett tag till så man orkar med dagen. Men hey, jag klagar inte. Vi ska ju till övik och jag får köra finbil!

Godmorgon på eder, nu ska jag sova vidare.

Postat med WordPress för Android

Säg mig vad du tänker om detta

