Dagbok · Sportsligt

Hej hej!

Jag är tillbaka vid datorn. Jag vet inte om det är positivt eller negativt, men så är det iaf. Har ni saknat mig?

Helgen har varit fin. Nu är jag trött. Sådär segtrött dock, inte sovatrött. Jag är post-ångest-trött kan man säga. Nån som vet om man kan byta liv med någon? Jag är stundvis trött och less på mitt (missförstå mig rätt) och vill ha ett som är lite mindre komplicerat. Gärna ett som är mindre känslostyrt och mer logiskt och förnufts-styrt. Tack tack. Svara till jagbaraskämtar@hittepåmail.ja

Imorn får ni lite bilder på nå hästar från ponnytävlingen på Färsta (sista nu, jag lovar) och så några bilder som jag tog på nå random barn vi såg vid Ängomstjärn idag. Sen får vi se om jag får upp farten i fingrarna så jag kan skriva nåt vettigt.

Men ja, en Smirnoff Ice på det här så, och ett chips och lite mer NFL så blir nog det här bra med.

Fast tänk vad bra det vore om jag faktiskt FATTADE hur NFL funkar också? Då hade det varit ännu bättre. Fast det är rätt kul att kolla på ändå, även fast jag inget fattar. Spring, knuffas, hoppa, fånga, ramla, sparka och FIELD GOAL. Upp med armarna domarn! Äh jag vet inte. Jag vet att det är bra med field goal och touchdown åtminstone. Fick återigen offside-regeln i fotboll förklarad för mig igår, men jag vette fasen om det fastnade så mycket den här gången heller. Men det var ett tappert försök till förklaring, och jag tror att jag förstod just då, fast nu har det nog försvunnit igen tyvärr.

Förvirrat inlägg? Förvirrad och trött bloggerska, då blir det så här.

Godnatt!

Säg mig vad du tänker om detta

