Hemmet

Det ser ut som en krigszon

Jag har precis tömt min bokhylla på grejer, och eftersom jag inte någon lämplig förvaring för all skit jag äger (förrän imorn då den gamla fula bokhyllan byts ut mot en finare bokhylla) så ligger för närvarande varenda pryl och pinal på vardagsrumsbordet.

Jag kan tala om att det ser helt sjukt ut. Ett jäkla berg av grejer.

Dessutom var jag dödligt trött precis innan jag satte igång med bokhylleröjningen, men det har ju förstås gått över nu. Nu är jag ”pigg” igen. Okej, pigg är att ta i, jag skulle nog kunna sova om jag satte den sidan till. Jag ska sätta den sidan till, alldeles strax.

Fick för övrigt en inbjudan till att följa med upp till Ramsele imorn och spana in lastbilsträffen där uppe. Jag är mäkta sugen kan jag lova. De skulle åka kring 11-12, så om jag är klar med flytten av grejerna då, och om någon kan förbarma sig över hundstackaren, och om det inte regnar, så ska jag nog slå till på det och följa med. Det är dock tre ganska rejäla ”om” som ska lösa sig för att jag ska kunna åka med, men man kan ju få drömma lite?

Nu ska jag sova dock. Vid 9 kör vi igång.

Säg mig vad du tänker om detta

