Sova nu?

Ja, det blev alltså inget AMS/FK idag. Istället slappade jag hemma fram till 11-tiden när jag började röra mig in mot stan för att hämta upp lillasyster och Eve. Det var väl kanske egentligen inte någon ultimat dag att fota på. Eve var trött och inte riktigt fotovillig, både och mor och dotter hade väl haft en mindre ”lättsam” morgon och dessutom var det (och det brukar man inte klaga på i vanliga fall, men lite nu kanske) tok-soligt. Men även om bilderna kanske inte blev de allra bästa så var det trevligt ändå.

Efteråt åkte vi och köpte mat och sedan begav vi oss till mamma. Vi åt maten innan vi åkte ut och övningskörde en sväng. Eve fick vara kvar hos mamma och sova middag där. Vi var inte ute och körde jättelänge, knappt en timme skulle jag tro, men det fick duga. Bättre än ingenting. Vi åkte tillbaka till mamma, umgicks lite och sedan åkte jag hem lite senare.

Kom hem. Promenixade med LB, träffade de där supertrevliga grannarna och pratade med dem en stund innan jag gick vidare. Kom hem. Åt mat. Åkte till Usports och frågade lite om ett fiskespö. Jag har ju ingen koll, men jag frågade om det jag skulle fråga, fick nåt slags svar och sedan åkte jag hem igen. Resten av kvällen har spenderats vid datorn, har gått igenom dagens bilder. De flesta bilderna är väldigt skuggiga. Jag FÖRSÖKTE tänka på det där med sol och skuggor, men det är lite svårt att resonera med en mindre samarbetsvillig 1,5-åring. Men aja. Det kommer väl fler tillfällen.

Nu ska jag gå ut med Lillebror, sedan ska jag bannemig försöka sova. Jag är såååå sjukt trött. Imorn är det dags för DBT igen. Crap, jag har inte gjort läxan den här gången heller… I forgot… Nåja. Just nu känner jag att jag prioriterar sömnen, då kanske jag kan vakna i tid och fylla i papperna imorn. Så får det bli.

Ni ska få se en bild från dagen, på min kära syster. Imorn kommer fler bilder.

Säg mig vad du tänker om detta

